SugarCrush- ♡

Direktlänk till inlägg 2 april 2015

Info om oss

Av Lova Lidbom - 2 april 2015 17:09

Hej vi är två tjejer på 13 år och vi älskar mode, musik och kompisar<3

 

Hej jag heter Lova och jag är 13år från Sverige och jag älskar kompisar, mode, musik och dans 

 

Hej jag heter Izabella och jag är 13år och älskar dans, skönhet, kompisar, fotboll och musik  

 

Asså vi har inte så mycket att  berätta om oss men om det är nåt mer ni vill veta är det bara å fråga i kommentarerna.

 

WE LOVE U   

 
 
Rakel

Rakel

2 april 2015 18:32

Hej! Jag heter Rakel och jag har bloggat i snart tre år, och jag skulle vilja hjälpa er lite med er layout, och erbjuder en (gratis) liten "makeover" om ni inte gillar hur erat utseende ser ut just nu. Min kik är bieberrakel (gammalt) så kontakta mig ifall ni är intresserade. Kram! ♥

http://rakelundstrom.bloggplatsen.se

Lova Lidbom

2 april 2015 19:58

Tack så mycket vi är så tack samma:) vi kikar dig med desamma:) ses

Vovo/lova

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lova Lidbom - 10 april 2015 13:40

hej jag har inte bloggat så himla mycket för jag har umgåtts med min familj mycket. och jag kommer blogga mer nästa vecka♥ jag älskar er:)♥♥♥ ...

Av Lova Lidbom - 8 april 2015 19:06


tjaaaaa♥ Idag har jag en god och en dålig nyhet. den goda är att jag har fixat en ny layout♥ + JAG HAR NYA SKOR☻☺ men den andra e att iza har slutat♥ jag bloggar mer imorgon♥♂♀     ...

Av Lova Lidbom - 7 april 2015 10:22


vovo/lova

Av Lova Lidbom - 4 april 2015 12:32

idag ska vi äta världens godaste mat!! Oxfilé , rödvinsås , potatissallad Yumyum Vovo/lova ...

Av Lova Lidbom - 4 april 2015 11:13

hej som både jag och izzex har sagt ska vi vara med varann ikväll och det ska bli as kul:D vi ska typ se på film och allt så det ska bli kul()() (?.?) GLAD PÅSK (")(") VOVO /lova ...

Presentation


Hej jag heter Lova och jag älskar att blogga och vara med familj och vänner♥
instagram.se/lovaliidbom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Adventure Time - Jake 3

Ovido - Quiz & Flashcards